campania: ziua națională a luptei împotriva comerțului ilicit – asociația active

Principalul obiectiv al campaniei Asociației ACTIV este combaterea comerțului ilicit în România. Parlamentul României a declarat ziua de 21 aprilie Ziua Națională a luptei împotriva Comerțului Ilicit. Campania de comunicare a generat peste 3,5 milioane de OTS și peste 345 de materiale de presă, dintre care 20 la televiziune.          …

campania: ziua națională a luptei împotriva comerțului ilicit – asociația active Read More »

EVENT: #POSITIVEIMPACT – BNP PARIBAS PF

Obiectivul major al evenimentului este creșterea gradului de conștientizare cu privire la protejarea mediului prin reducerea amprentei de carbon și adoptarea unui model de afaceri sustenabil. Ideea de comunicare este reprezentată de #RomaniaPositiveImpact, care prezintă o abordare diferită a evenimentului corporate.                     …

EVENT: #POSITIVEIMPACT – BNP PARIBAS PF Read More »

campania: #bringuscloser – asociația apan

Principalul obiectiv al campaniei a fost să atragă atenția asupra necesității ca toate părțile implicate să colaboreze pentru a îmbunătăți calitatea vieții pacienților cu scleroză multiplă. Această campanie, derulată timp de o săptămână, a reunit medici, pacienți, autorități și publicul larg.         …

campania: #bringuscloser – asociația apan Read More »

campania: nu-ți întoarce spatele – liga română de reumatologie

Obiectivul campaniei este de a crește gradul de conștientizare cu privire la această boală și de a crește numărul de persoane care merg la medic atunci când au o problemă. Medici reumatologi specializați au creat un test de autoevaluare bazat pe simptomele bolilor reumatice. Peste 6.000 de teste au fost completate online.           …

campania: nu-ți întoarce spatele – liga română de reumatologie Read More »

EVENT: FLIGHT OF STEPS – THE MARK

Comunitatea de chiriași THE MARK reprezintă obiectivul evenimentului, deoarece S IMMO intenționează să administreze proprietatea și nu are planuri de a o vinde. Prin urmare, ideea evenimentului este de a oferi chiriașilor THE MARK o platformă prin care să își invite cei mai buni prieteni și parteneri în noua lor clădire.       …

EVENT: FLIGHT OF STEPS – THE MARK Read More »

ampanie: aparatele de păcănele, cum sunt fabricate? – asociația romslot

ROMSLOT a decis să inițieze un dialog deschis și transparent cu autoritățile și publicul. Există o lipsă de informații despre industria aparatelor de slot și este nevoie de educarea reprezentanților presei pentru ca aceștia să înțeleagă mai bine mecanismele industriei.       …

ampanie: aparatele de păcănele, cum sunt fabricate? – asociația romslot Read More »

campanie: cine este wendy? – teach for romania

Gala anuală Teach for Romania și-a propus să evidențieze puterea solidarității pentru generațiile viitoare și educația acestora. Invitată specială a fost Wendy Kopp. Obiectivul campaniei a fost ca 50% dintre publicațiile invitate să confirme prezența, iar 90% dintre acestea au participat fizic la eveniment.        …

campanie: cine este wendy? – teach for romania Read More »

campanie: susține-ți eroul – Indesit

„Support your Hero” este o campanie dezvoltată exclusiv online, iar publicul campaniei îl reprezintă femeile. Competiția s-a focusat asupra suporterilor de sex masculin, dar femeile au fost adevăratele protagoniste, fiind principalii susținători ai partenerilor care visează să devină fotbaliști celebri.             …

campanie: susține-ți eroul – Indesit Read More »

CAMPAIGN: A FI VECIN BUN – AFI EUROPE

„A FI vecin bun” este un joc de cuvinte care folosește numele companiei „AFI” scris ca parte a unei zicale. Acest titlu al programului are două semnificații: 1) un îndemn la acțiune care îi invită pe ceilalți să fie buni vecini și 2) o declarație a companiei care promite comunității că va fi un bun vecin.      …

CAMPAIGN: A FI VECIN BUN – AFI EUROPE Read More »

campania: actualizează lumea – agenția națioală de presă a româniei - agerpres

Obiectivul principal al campaniei a fost ideea de reinventare sau rebranding a AGERPRESS, iar evenimentul care a susținut această cauză a fost dezvăluirea noii identități a brandului. Au fost realizate 150 de interviuri și articole în presă, iar prezența la eveniment a fost cu 10% mai mare decât se stabilise      …

campania: actualizează lumea – agenția națioală de presă a româniei - agerpres Read More »