Gala anuală Teach for Romania și-a propus să evidențieze puterea solidarității pentru generațiile viitoare și educația acestora. Invitată specială a fost Wendy Kopp. Obiectivul campaniei a fost ca 50% dintre publicațiile invitate să confirme prezența, iar 90% dintre acestea au participat fizic la eveniment.
cine crezi că este wendy? -teach for romania
oportunitate
Teach for Romania este o organizație non-guvernamentală, parte a rețelei globale Teach for All, care caută și pregătește persoane valoroase, cu sau fără experiență didactică anterioară, pentru a deveni profesori în școli publice, pentru copii proveniți din medii vulnerabile sau care trăiesc în medii defavorizate.
Gala anuală și aniversarea a 5 ani de Teach for Romania au trebuit să fie organizate într-o perioadă marcată de numeroase probleme în domeniul educației politice din România, ceea ce ar fi putut afecta obiectivul organizației nonprofit. Dezbaterile privind Legea Manualului Unic au fost foarte intense și, în lipsa unui Minister al Educației (ultima fusese respinsă din cauza unor declarații publice neconforme), opinia publică și părțile interesate au fost foarte concentrate asupra acestor probleme.
Gala anuală „Teach for Romania” a venit cu dorința de a avea un impact colectiv și de a reaminti publicului, actorilor politici și părților interesate că toți ar trebui să creadă și să se concentreze pe puterea solidarității pentru generațiile viitoare și educația acestora.
cercetare
La aniversarea a 5 ani de existență, Teach for Romania a invitat-o pe Wendy Kopp, cofondatoare și CEO Teach for All, în calitate de invitată specială a evenimentului.
Provocarea noastră a fost să aducem mass-media la conferință, dar folosind numele invitatei speciale, Wendy Kopp, care nu avea prea multă notorietate în rândul publicului românesc, al părților interesate sau al mass-media. De asemenea, a trebuit să ne concentrăm pe eficiența costurilor.
Am avut misiunea de a o prezenta jurnaliștilor pe Wendy Kopp, persoana care a fondat organizația Teach For America în 1989, dând astfel startul mișcării globale împotriva inechității în educație, care astăzi poartă numele de Teach For All și a ajuns în 48 de țări pe 6 continente. În acest moment, Teach for All are 14.000 de profesori și 60.000 de elevi, iar cea mai mare realizare a programului este faptul că 65% dintre elevi au rămas la catedre
planificare
- Target: Mass – Media
- Obiectiv: Prezență de 50% din publicațiile invitate
implementare
Aveam nevoie de o invitație creativă pentru a o prezenta jurnaliștilor pe Wendy Koop, pentru a le stârni curiozitatea să o cunoască pe Wendy Kopp și pentru a participa la Conferința Anuală.
Abordarea noastră strategică a fost să îi întrebăm direct în textul invitației: „Cine credeți că este Wendy?”
Am găsit un alt personaj, precum Wendy, care poate face magie, așa cum a făcut Wendy Koop pentru „Teach for All”, Wendy Darling din povestea lui Peter Pan. „Wendy poate fi Wendy Darling din Peter Pan, dar pentru noi este Wendy Koop”, scria pe invitație.
De asemenea, i-am invitat să „facă și ei parte din poveste. Vă trimitem niște praf de zâne. Folosiți-l cu încredere”, trimițându-le un borcănel cu „praf magic”, în care se afla invitația rulată sub forma unui papyrus, astfel încât jurnaliștilor să le fie mai ușor să vină la eveniment, așa cum Wendy din poveste călătorea spre Țara de Nicăieri.
Am realizat un parteneriat cu binecunoscutul post Radio Guerrilla, iar timp de două săptămâni am difuzat spoturi radio despre conferință, în care o menționam pe Wendy Kopp
Am livrat press kit-ul către 40 de publicații.
evaluare
peste 90%
dintre publicațiile invitate au participat la eveniment.
6m+
acoperire estimată de peste 6.132.980 de persoane
26%
Media audiovizuală a generat 26% din acoperirea mediatică
250.000 €
Evenimentul a generat o valoare medie aproximativă de 250.058 EURO.
45%
din materialele care au făcut referire la eveniment se găsesc în mediul online.
2%
Sursele tipărite au generat 2% din acoperirea mediatică