campania: psoriazis, dincolo de piele – societatea romană de dermatologie

Sentimentul de izolare a dus la consecințe psihosociale negative pentru pacientul care suferă de psoriazis. Obiectivul campaniei a fost de a crește gradul de conștientizare cu privire la faptul că această boală nu se transmite prin atingere și de a reduce stigmatizarea asociată. A fost atins un număr de 2 milioane de persoane. …

campania: psoriazis, dincolo de piele – societatea romană de dermatologie Read More »

eveniment: primul centru românesc de ingrijiri paliative pentru copii cu boli incurabile – HOSPICE Casa Speranței

Principalele obiective ale evenimentului au fost creșterea gradului de conștientizare cu privire la noul centru destinat exclusiv copiilor care suferă de boli incurabile și celebrarea, împreună cu Hospice, a inaugurării noii unități. Acoperirea media a avut o audiență estimată de 6,5 milioane de cititori. …

eveniment: primul centru românesc de ingrijiri paliative pentru copii cu boli incurabile – HOSPICE Casa Speranței Read More »

proiect: afi tech park wood monopoly – afi europe

Ne-am dorit ca jurnaliștii să aibă o imagine concretă a noii locații AFI Tech Park, aflată în construcție. Am creat un joc de Monopoly personalizat din lemn, cu locații reale din împrejurimi, adaptând mesajele și adăugând altele originale. Am ajuns la 50 de publicații și am primit feedback 100% pozitiv. …

proiect: afi tech park wood monopoly – afi europe Read More »