EVENT: FLIGHT OF STEPS – THE MARK

Comunitatea de chiriași THE MARK reprezintă obiectivul evenimentului, deoarece S IMMO intenționează să administreze proprietatea și nu are planuri de a o vinde. Prin urmare, ideea evenimentului este de a oferi chiriașilor THE MARK o platformă prin care să își invite cei mai buni prieteni și parteneri în noua lor clădire.                            

the mark flight of steps – eveniment vertical

oportunitate

Redresându-se progresiv după criză, piața imobiliară se află într-un proces de evoluție pozitivă nu doar în ceea ce privește numărul de tranzacții, ci și – sau mai ales – în ceea ce privește standardele de calitate, facilitățile și designul. S IMMO AG este o companie austriacă de investiții imobiliare care se concentrează exclusiv pe investiții în Uniunea Europeană. În România, portofoliul imobiliar S IMMO include Sun Plaza și Novotel.

S IMMO a anunțat deschiderea oficială a clădirii de birouri THE MARK. Situată în apropierea Pieței Victoriei, THE MARK are o fațadă unică, ce include un sistem de umbrire de înaltă tehnologie, care se adaptează inteligent la condițiile meteorologice, putând fi folosit pentru a crea litere sau imagini gigantice. Include, de asemenea, două clădiri de birouri și este concepută ca un turn elegant de 15 etaje, alături de un podium de 6 etaje. Anunțul oficial de deschidere nu are scop publicitar, întrucât spațiile sunt deja ocupate în proporție de 100%.

Clădirea THE MARK a fost decorată de Aldo Giannotti, un reputat artist modern care expune și la Muzeul Albertina din Viena o serie de desene moderne plasate acolo unde, de obicei, proprietarii nu fac nicio decorațiune: scările. „Flight of steps” este expoziția lui Giannotti cu desene pe pereții fiecărui etaj din interiorul clădirii. Începând cu garajul și terminând cu ultimul etaj al THE MARK, scările au servit drept pânză pentru opera lui Giannotti, unul dintre cei mai apreciați artiști europeni. Într-un mod unic și metaforic, el a desenat scări și a arătat cum pot fi folosite. Fiecare treaptă sugerează împreună etapele existenței umane, de la copilărie până la bătrânețe.

cercetare

Ideea de bază a evenimentului este de a le oferi chiriașilor clădirii THE MARK o platformă prin care să își poată invita cei mai buni prieteni și parteneri în noul lor sediu. Însă, având în vedere că THE MARK este o clădire inovatoare și unică, iar unul dintre obiectivele evenimentului este construirea unei comunități, a fost necesar să cercetăm piața imobiliară și să găsim un concept care să corespundă acestor criterii și să fie, la rândul lui, la fel de unic precum THE MARK.

De asemenea, ne-am hotărât să facem un spectacol interactiv pentru a crea o stare de spirit unitară.

planificare

Target:

  • Reprezentanții chiriașilor din clădirea THE MARK (top management și middle management)
  • Angajații chiriașilor THE MARK
  • Alți parteneri S IMMO
  • reprezentanți ai presei de artă și lifestyle

Obiectiv:

Întrucât S IMMO dorește să administreze proprietatea și nu are în plan să o vândă, obiectivul a fost crearea comunității de chiriași THE MARK.

implementare

Pentru a atinge acest obiectiv, am creat un concept de comunicare și eveniment în două faze.

FAZA 1: Gigantic Hello

La sfârșitul lunii mai, am folosit canalele de social media ale chiriașilor THE MARK, ale partenerilor și prietenilor THE MARK, precum și ale S IMMO AG, pentru a transmite un „Hello” către București și către restul lumii. Pentru a crea un conținut interesant pentru prima postare în social media, am folosit fațada clădirii orientată spre Strada Berzei pentru a afișa litere gigantice, care se schimbau la fiecare 30 de minute, după-amiaza și seara, timp de o săptămână. La final, aceste litere au compus mesaje din partea THE MARK către București. Inițiativa a atras atenția trecătorilor și a generat reacții în mediul urban.

Această idee este se bazează pe o pictură care poate fi găsită în Scara Podium a clădirii, realizată de Aldo Giannotti.

FAZA 2: Primul eveniment vertical de lansare în București

Pe 26 iunie 2019, am organizat deschiderea oficială a clădirii de birouri THE MARK, un eveniment neconvențional de artă verticală desfășurat pe cele 15 etaje ale clădirii. 5 micro-evenimente au fost organizate pe scări, iar diverși artiști au interacționat cu invitații. Deschiderea a fost, de fapt, o petrecere comunitară. Conceptul evenimentului a fost elaborat împreună cu Aldo Giannotti ca o combinație între un performance artistic și un eveniment B2B. Ideea de bază a evenimentului a fost de a oferi chiriașilor THE MARK o platformă pentru a își invita cei mai buni prieteni și parteneri în noua lor clădire și de a le arăta noua locație într-un mod plăcut.

Turneu media: Presa a fost împărțită în două grupuri: presă de afaceri și imobiliare și presă de artă și lifestyle. Aceștia au fost invitați la avanpremiera evenimentului. Primul grup a fost întâmpinat de Friedrich Wachernig, membru al consiliului de administrație S IMMO AG și de Daniela Bădulescu, Country Manager S IMMO. Au avut loc interviuri private cu jurnaliștii de afaceri, iar ulterior, toată lumea a fost invitată la petrecere. Presa de artă și lifestyle a fost animată chiar de artistul Aldo Giannotti. Au participat la întregul performance împreună.

Evenimentul principal: În plus, la începutul oficial al evenimentului, oaspeții au fost întâmpinați în holul principal al turnului cu o băutură. Pentru a îi pune într-o dispoziție bună, a avut loc un mic spectacol artistic în holul principal. În paralel cu momentul de întâmpinare, oaspeții au fost invitați să urce pe scările turnului în grupuri mici de 2-4 persoane.

La început, invitații vor fi întâmpinați în lobby-ul principal al turnului cu o băutură de bun venit. Pentru a crea atmosfera potrivită, în același spațiu va avea loc și un mic performance artistic. În paralel cu momentul de întâmpinare, invitații vor fi așteptați să urce în grupuri mici de 2–4 persoane pe scările interioare ale turnului.

Scările au devenit spațiul unei povești vizuale, ilustrate prin lucrările artistului Aldo Giannotti, expuse pe pereți. În plus, pe anumite paliere ale turnului, au fost amplasate echipe de artiști performeri care le-au explicat invitaților lucrările și i-au încurajat să interacționeze într-un mod specific (de exemplu: să își ia partenerii de mână și să parcurgă câțiva pași împreună, să sară, să danseze etc.).
Pe alte paliere, personalul de servire a oferit mâncare și băuturi. Pe cinci etaje au avut loc reprezentații artistice deosebite:

  • Aici tragem linia – Spectacol de artă interactiv,
  • Limonadă – discurs susținut de Gerald Straub,
  • Ești un câștigător – intervenție foto de tip boot a lui Pablo Chiereghin,
  • Visele sunt realitatea mea – intervenție de Coralie de Gonzaga,
  • Star pillow – concert drone-ambient susținut de Paolo Monti, care a avut loc pe terasa de pe acoperișul clădirii exact la apusul soarelui.

Concert drone-ambient susținut de Paolo Monti, care a avut loc pe terasa de pe acoperișul clădirii, exact la apusul soarelui.

evaluare

  • Momentele artistice interactive au contribuit la apropierea dintre chiriași și au pus bazele unei adevărate comunități.
  • Peste 200 de persoane au fost prezente la eveniment – o prezență de 90% din partea chiriașilor și începutul unei frumoase The Mark Community.
  • UTV a relatat în exclusivitate prezența lui Aldo Giannotti în România.

Conceptul și execuția au fost atât inovatoare, cât și creative. Ne-am dorit ca oamenii să descopere clădirea și să fie conștienți de facilități, așa că i-am pus să urce toate scările până la vârful clădirii. De asemenea, am stabilit un standard în domeniul imobiliar, am dat exemplul unei afaceri sănătoase care pune oamenii pe primul loc și dorește să creeze un spațiu unic și o comunitate reală.